MAKE IT online je digitálna a reklamná agentúra, ktorá ponúka komplexné riešenia v digitálnom a reklamnom svete vrátane tvorby webových stránok, tlačiarenských služieb, optimalizácie pre vyhľadávače (SEO), konzultácie v oblasti sociálnych médií, Google Ads, marketingového vývoja webových stránok, strategického plánovania a i.
Našou úlohou je uspokojiť potreby nášho klienta komplexne pri zohľadnení jeho rozpočtu a predovšetkým sa staráme o návratnosť jeho investícií (ROI).
Chceme klientom poskytovať komplexné služby, aby nemuseli hľadať viacero firiem, ktoré by vedeli jeho požiadavkam vyhovieť. Preto sme naše portfólio digitálnych služieb rozšírili aj o tlačiarenské služby ako je tlač vizitiek, letákov, časopisov, brožúr, polepov, nálepiek, obalov a pod.
V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať.
V dnešnej dobe je pre podnikateľov online svet samozrejmosťou. Máloktorá firma sa dnes zaobíde bez prezentačného webu alebo e-shopu. Tvorba webstránky je prvým krokom k otvoreniu online sveta pre vašu firmu, po ktorom ďalej nastupuje online marketing, ktorého úlohy môžu byť rôzne od zvýšenia konverzii, predaja, propagácie produktov, brandingu a pod.
Reklama na Google
Pre nikoho nie je novinkou, že ľudia vyhľadávajú… A to je ten obrovský potenciál, vďaka ktorému môžete získať zákazníkov, ktorí práve hľadajú to čo Vy ponúkate a nemusíte byť ani e-shopom. Reklama na Google je základ, ktorej hlavným cieľom je zarábať.
Optimalizácia pre vyhľadávače
Skutočne dobrý web je alchýmiou niekoľkých prvkov. Jedným z nich je aj SEO – Optimalizácia pre vyhľadávače, ktorá má za úlohu pracovať na tom, aby Váš web bol vyhľadateľný na Google v neplatenej časti. Na rozdiel od Reklamy na Google – Google Adwords – PPC nie je rýchla a ihneď účinná. Je to cesta pomalá, ale jej výsledky stoja za to!
Facebook pre Váš biznis
Miesto, na ktorom sa môžete ukazovať, komunikovať, ale aj predávať je Facebook. Vďaka nemu môžete posilňovať svoju značku – branding, ale aj zisťovať drahé informacie ako sú napr. ako sa páči zákazníkom tento produkt alebo čo zákazníkom chýba ?